Tentang Film ANTZ Yang Booming

October 22, 2018

ANTZ


NONTON BIOSKOP ONLINE - Animasi komputer telah maju ke titik di mana ia boleh membuat pasangan romantis comel dari Woody Allen dan Sharon Stone, belum lagi menampan rakan-rakan dari Encik Allen dan Sylvester Stallone. Ini surrealist dan helah lain ditunjukkan dalam serangga Dreamwork baru yang comel, yang pertama keluar dari sarang semut.

Berusaha untuk antropomorfisme pintar 'Toy Story,' '' 'Antz' merekrut bakat di atas tajuk untuk membuat watak-watak kecil dengan identiti yang hebat. Para animator komputer pintarnya sangat gembira melihat dunia dari sudut semut mata.


Dibaca Juga : Ulasan Tentang Film Antz

Tapi pada mulanya, baiklah, '' Antz '' tidak terlalu dipintal dengan cara yang aneh. Sekiranya setiap filem pengembaraan yang mesra kanak-kanak melancarkan perjuangan untuk penguasaan dunia? Dan adakah ini benar-benar perlu untuk merangsang pembunuhan beramai-ramai dalam gelendong terakhir? Sesungguhnya ancaman semburan serangga dalam bakul berkelah boleh melakukan silap mata.

Di sisi yang cerah, ia cukup besar untuk mencipta "Antz" sekurang-kurangnya sebagai lucu kerana bagi orang dewasa menjadi seperti kanak-kanak, Encik Allen berbunyi luar biasa bertenaga dengan peluang untuk memainkan seorang lelaki dengan semua kaki itu - dan hujah khusus untuk semua orang kebimbangan. Filem itu, yang dengan mudah diarahkan oleh Eric Darnell dan Tim Johnson, dibuka dengan En. Allen Z berada dalam terapi, terbaring dalam daun pendek apabila dia menyesal sebagai anak tengah dalam keluarga lima juta. Dia mengadu perasaan tidak penting, hanya diberitahu oleh psikolognya (Paul Mazursky) bahawa dia IS. Garis Encik Allen, berkata dengan ketepatan masa komiknya sangat tajam, terdengar seperti tulisannya sendiri. (Senario ini ditulis oleh Todd Alcott, Chris Weitz, dan Paul Weitz.) Dia menolak koleksi semut betina yang diilhami oleh keriting berkata: "Mereka adalah gadis kerjaya. Mereka taksub dengan menggali. ''

Suatu malam, dia melepaskan diri daripada orang ramai dalam apa yang gambarnya "Antz" dengan ceria sebagai syurga totalitarian, Z bertemu Princess Bala (bangga tambahan, seperti permainan Cik Stone) di bar, di mana mereka menari "Pulp" Fiksyen 'untuk menyesuaikan diri dengan nada memahami filem.
Teruskan membaca cerita utama

Tetapi tidak lama selepas ini, koloni semut terperangkap dalam usaha untuk memerangi rayap ('' Mengapa anda tidak mencuba memprovokasi proses politik mereka dengan sumbangan kempen? '' Z keajaiban), dan filem mula menunjukkan tanda-tanda yang lebih berat. tangan. Pemimpin tentera Jeneral Mandible (Gene Hackman) mempunyai impian besar yang melibatkan pengorbanan orang-orang kecil, sehingga "Antz" memanggil Holocaust dengan kegeraman gemuruh. Filem ini tidak boleh pergi dari meraikan kehebatan mata bug dari lokasi sampah untuk menginginkan seorang wira semut yang baik untuk mengamankan dunia.

'' Antz '' berfungsi dengan baik hanya menampilkan bakat suara yang luar biasa (Anne Bancroft, Danny Glover, Jennifer Lopez dan Christopher Walken juga memainkan peranan) dan bermain ringan dengan kemungkinan menakjubkan dunia kereta. Dan Aykroyd dan Jane Curtin terbang ke dalam filem itu sebagai Chip dan Muffy, yang bertindak paling MUDAH dari tawon, sementara pada titik yang berbeza dalam cerita, usia semut remaja duduk berhampiran dengan oh-wowing tentang sama ada mereka adalah unsur-unsur dunia yang lebih besar. Sekumpulan orang yang bercita-cita tinggi untuk memanipulasi angka-angka kecil adalah jauh lebih lancar berbanding dengan ciri-ciri animasi baru-baru ini.

'' Antz '' diberi nilai PG (bimbingan Ibu bapa yang disyorkan). Ini termasuk beberapa keganasan medan perang dan penceroboh kecil kecil.

Artikel Terkait

Next Article
« Prev Post
Previous Article
Next Post »
Penulisan markup di komentar
  • Untuk menulis huruf bold gunakan <strong></strong> atau <b></b>.
  • Untuk menulis huruf italic gunakan <em></em> atau <i></i>.
  • Untuk menulis huruf underline gunakan <u></u>.
  • Untuk menulis huruf strikethrought gunakan <strike></strike>.
  • Untuk menulis kode HTML gunakan <code></code> atau <pre></pre> atau <pre><code></code></pre>, dan silakan parse kode pada kotak parser di bawah ini.

Disqus
Tambahkan komentar Anda

No comments