Review Film 3D Sex and Zen

October 22, 2018


Nonton Bioskop Online - Antasi sejarah Kantonis "3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy" dilarang di daratan China namun sekarang dikenalkan di bandar-bandar di semua Amerika Syarikat dan Kanada. Kerajaan China telah mencipta kritikan filem pintar, perbuatan keganasan adat atau kedua-duanya.

Poster filem ini memperlihatkan sepasang gaun depan: sekumpulan perempuan yang berpakaian seakan-akan untuk bekerja di bilik karaoke Shenzen, dan slogan "Filem Erotik 3D Pertama." Tuntutan tersebut salah dalam dua hal. Tidak ada beberapa filem pornografi 3-D (yang boleh melupakan "Blonde Emmanuelle dalam 3-D"?). Dan tidak ada yang erotis mengenai "Seks 3D dan Zen."

Konon menurut dongeng Tiongkok kuno yang dinamakan "The Carnal Prayer Mat," laksana halnya filem "Sex and Zen" tahun 1991 2-an, "Sex 3D dan Zen" karya Christopher Sun ialah kisah seorang sarjana Dinasti Ming, Wei Yangsheng (Hiro). Hayama); isteri lama yang menderita, Tie Yuxiang (Leni Lan); dan Prince Ning yang jahat (Tony Ho), yang mengalirkan sebahagian besar filem yang menganiaya mereka.

Wei mengejar bahawa dia adalah seorang kekasih yang tidak baik, dalam urutan panjang kerutan yang merupakan montaj Odessaasease dari ejakulasi dini. Ini mendorongnya ke dalam tangan pangeran dan tidak beberapa wanita menetap di Pavilion of Pleasure Ultimate pangeran. Hal tersebut pada gilirannya memacu plot balas dendam yang berbelit-belit dan tidak boleh difahami dan tidak sedikit - jumlah yang benar-benar mengesankan - dari seks yang menjemukan walaupun tidak jarang keganasan, seks yang benar-benar lembut.

Dengan teknik yang sama bahawa pengilang China menyelesaikan masalah dengan mengerahkan sebanyak besar pekerja murah, "3D Sex and Zen" mengisi tuntutan kisah dan prestasi melalui penyebaran brigade payudara wanita. Mereka dibakar, diperas, dijilat, ditampar, ditonjok dan ditekan dengan kaca dengan teknik yang berlebihan yang mengatakan, kita boleh melakukan ini sepanjang hari, dan sepanjang malam juga. Zakar Prostetik menerima rawatan yang lebih kasar, dihiris atau dicukur dengan beberapa peraturan. Seks dalam filem ini kelihatan paling tidak menonjol sehingga tajuk yang lebih baik mungkin "Seks 3D dan Zen: Dasar Zero Kanak-kanak."

SEX 3D DAN ZEN

Ekstasy Extreme

Dibuka pada hari Jumaat di Manhattan.

Diarahkan oleh Christopher Sun; ditulis oleh Mark Wu, Stephen Shiu dan Stephen Shiu Jr, menurut teks kuno "The Mat Carnal Mat"; pengarah fotografi, Jimmy Wong; diedit oleh Asrael Chung dan Mathew Hui; muzik oleh Raymond Wong; arah seni oleh Tony Yu; pakaian oleh Cindy Cheung; dihasilkan oleh Stephen Shiu dan Stephen Shiu Jr .; yang dilancarkan oleh China Lion Film Distribution Inc. Dalam Kantonis, dengan teks bahasa Inggeris. Masa berjalan: 2 jam 9 minit. Filem ini tidak disenaraikan.
Teruskan membaca cerita utama

Artikel Terkait

Next Article
« Prev Post
Previous Article
Next Post »
Penulisan markup di komentar
  • Untuk menulis huruf bold gunakan <strong></strong> atau <b></b>.
  • Untuk menulis huruf italic gunakan <em></em> atau <i></i>.
  • Untuk menulis huruf underline gunakan <u></u>.
  • Untuk menulis huruf strikethrought gunakan <strike></strike>.
  • Untuk menulis kode HTML gunakan <code></code> atau <pre></pre> atau <pre><code></code></pre>, dan silakan parse kode pada kotak parser di bawah ini.

Disqus
Tambahkan komentar Anda

No comments