FILM GRIM TENTANG PEMBASMIAN MOSTER

October 30, 2018

FILM GRIM


Nonton Film Online - Setelah enam musim mengejar monster kitab cerita dan membina mitos sendiri yang semakin rumit, NBC 's seram / angan-angan prosedur Grimm akhirnya berpindah ke laman yang bertuliskan The End. Sebuah tumpuan Jumat malam selama beberapa tahun terakhir, siri ini terbukti menjadi perebutan kedudukan yang boleh dipercayai guna rangkaian merak, berlangsung sebelum dan lama selepas peragaan seperti Hannibal datang dan pergi. Walaupun tidak pernah berjaya meraih audiens yang besar atau menjadi titik bicara biasa dari minggu ke minggu, siri ini mengerjakan hal terbaik berikutnya: ia mengembangkan pangkalan peminat yang sarat semangat.

Apabila kita berhenti guna mempertimbangkan kecenderungan angan-angan / ghaib seri dan jalan ceritanya yang memperincikan dunia rahsia yang sarat dengan monster dan kumpulan yang ditakdirkan untuk mengejar mereka, tidaklah mengejutkan bahawa siri ini tidak sepenuhnya memungut alih dunia oleh badai ataupun bahawa ia unik komuniti penonton setia . Namun, sedangkan siri laksana Grimm tidak jarang kali bertujuan untuk diselesaikan secara terbuka, demonstrasi ini menunjukkan bakat mengejutkan guna perubahan, membawa bintang David Giuntoli, Nick Burkhardt dan kumpulan watak penyokongnya yang terus berkembang lebih dekat dengan mengolah dinamik siri itu dari hafalan lain. Drama "terpilih satu" guna lebih dari satu ensemble sejati yang, dalam tidak sedikit hal, mulai sama persembahan tersebut sendiri: suatu beg kecil yang terdiri dari misfits yang ditujukan guna satu sama beda dan penyebab tunggal.


ULASAN TENTANG FILM GRIM

Penyebabnya merupakan *, pasti saja, membunuh monster, sesuatu yang ditunjukkan dengan paling baik dengan kesan eksklusif yang sangat mencengkam namun unik yang mengolah orang-orang yang seolah-olah biasa menjadi Wesen - makhluk mitos yang entah pembunuh yang mencengkam atau haiwan yang salah paham, melulu cuba membuatnya dalam dunia yang sama sekali tidak tahu mereka wujud atau telah membuat Grimms berdedikasi untuk membakarnya. Sekiranya kedengarannya biasa, itu adalah kerana itu. Tetapi walaupun Grimm menunggang sejumlah coattails Supernatural tidak bermakna siri tersebut tidak mempunyai identiti tersendiri. Seiring waktu, identiti tersebut terbukti menarik dan lumayan menawan sehingga saat siri ini diserahkan musim keenam dan terakhir, patut dipersoalkan bagaimana tepatnya, acara tersebut akan menyelesaikan sekian banyak hal.

Seperti banyak sekali acara yang bersangkutan dengan alam ghaib atau yang mempunyai elemen fantastik yang hebat untuk mereka, Grimm boleh bermain cepat dan lepas dengan watak dan kehidupan mereka yang menuju siri akhir, tepat berjudul 'The End.' Jam belakang kedua-dua minggu lalu membawa Zerstörer besar yang berwajah tengkorak ke dunia nyata dan memberinya tubuh insan yang dimainkan oleh Jessica Jones dan pelakon Arrow Wil Traval (yang pun bererti memberinya kaos hitam yang pas dan sama-sama selesa). sepasang seluar jeans, menuju pemandangan menghairankan yang menghairankan dari monster yang berotot dan berwajah tengkorak dengan mata hijau bercahaya yang berpakaian laksana dia bakal pergi clubbing dengan brosnya). Ini pun bererti akhir dari watak lama Hank (Russell Hornsby) dan Wu (Reggie Lee), yang, laksana orang beda dalam PD Portland terbunuh ketika Zerstörer mendarat mencari, dari seluruh hal, tongkat sihir, dan kesudahannya membunuh seluruh orang. tetapi Nick.

Sejauh episode kedua dari belakang, kematian yang paling kejam dari dua watak utama yang menuju akhir siri jelas dalil untuk check-in dan menyaksikan sama ada peragaan dapat memahaminya. Biasanya, membunuh watak sebelum pertandingan merasakan merosakkan pelakon. Lagipun, Hornsby dan Lee telah wujud sejak awal, dan mungkin sesuai untuk memainkan peranan dalam bagaimana Grimm hampir berakhir, kan? Nah, ternyata, membunuh dua watak dari benar-benar menyerahkan akhir lebih berat, dan tersebut membersihkan dua unsur yang dinyatakan penting dari papan, mencipta pertempuran Nick melawan Zerstörer lebih tepat guna - khususnya sekali baddie mula membunuh semua orang.

Ia tidak terlalu mengejutkan bahawa Grimm akan berpindah ke mod slasher untuk perlawanan akhir. Siri ini tidak jarang kali mempunyai arus bawah seram dalam ceritanya, dan kecintaannya pada hal-hal yang melonjak di malam hari bermakna tersebut dapat dengan mudah menyerahkan dirinya pada akhir yang, dalam beberapa hal, terasa seakan-akan Nick dan awak motelnya yang ramah dari Wesen dan raksasa yang berbeza - milik Diana, seorang gadis muda yang ingin menjadi pengantin perempuan Zerstörer - menyimpulkan untuk mengambil percutian yang tidak sesuai di Camp Crystal Lake. Walaupun ia tidak pergi jauh, final masih bergantung kepada seram dengan kembali ke kabin di hutan. Kali ini, kabin pertama kali dilihat dalam siri pertama. Sudah jelas niatnya ialah meminjamkan seri rasa simetri dengan membawa lingkaran sarat ke tempat yang telah dikenal, dan terdapat rasa nostalgia yang menghairankan menyeronokkan dalam menyaksikan semua orang berkumpul bareng di satu tempat, siap guna melawan durjana tunggal. Iaitu, sehingga tetapan pulang untuk membunuh lantai.

Grimm pada dasarnya menjalankan gamut terakhir dengan memukul pahlawannya terhadap musuh yang tiada siapa, menyerang mereka satu demi satu sehingga satu-satunya perkara yang tersisa adalah siri yang jelas. Dengan tersebut sebagai tujuannya, 'The End' memanfaatkan 'Zerstörer Shrugged' dengan baik, memakai kematian Hank dan Wu guna menghancurkan kematian orang beda - khususnya Juliette (Bitsie Tulloch) dan Monroe (Silas Weir Mitchell) - dengan rasa keabadian. Persembahan itu belum pernah menghadirkan watak pulang ke kehidupan di masa lalu, sampai-sampai perlu mencipta titik tentang urusan tersebut tidak barangkali di sini dengan meminta Nick berulang kali mengupayakan dan gagal memakai tongkat sihir (ugh ... tongkat ajaib) guna menghidupkan pulang kejatuhannya. rakan sekerja dan orang tersayang.

Akhirnya mengejarnya di lokasi yang sukar selepas Zerstörer membunuh semua tetapi Trubel (Jacqueline Toboni) dan Nick. Walaupun siri ini lebih ke sisi gelap dari storytelling, seolah-olah tidak barangkali akan selesai dengan cast yang dihancurkan oleh Skeletor untuk menggali tongkat sihir dan pengantin kanak-kanak, meninggalkan Grimm dengan tugas yang tidak mengasyikkan untuk mengurangkan butang reset tetapi tidak sebelum bersandar pada cadangan bahawa Nick mempunyai darah sihir. Itu bermakna membawa kembali ibunya (Mary Elizabeth Mastrantonio) dan bibinya (Kate Burton) sebagai sepasang pembimbing spiritual yang agak meyakinkan untuk menolong Nick dan Trubel menurunkan kejelekan besar sebelum Nick melompat melewati portal, seolah-olah menata ulang peristiwa yang terakhir. bilangan hari.

Terdapat kualiti hidup yang hebat untuk beberapa saat terakhir Grimm (sebelum melompat dalam masa yang mesti mendedahkan bahawa Nick Kelly dan anak-anak Diana menjalankan tradisi keluarga 20 tahun di masa depan) yang membawa semua orang kembali ke kehidupan, tetapi merampas berakhirnya beberapa kuasa dramatik. Tetapi sambil memadamkan hampir setiap watak pada acara itu akan menjadi teknik yang luar biasa untuk menyelesaikan sesuatu, Grimm berjuang untuk mengilhami akhir dengan berat emosi dengan menyedari pengejaran dan formula keluarga yang betul. Sama ada atau tidak apa yang melemahkan apa yang membina menjadi yang paling kuat dan yang paling menyedihkan akan bergantung pada sejauh mana jarak yang kita dapat dari idea hantu pulang ke rumah untuk membantu mereka yang hidup ketika mereka memerlukannya. Akhirnya, ia berguna sebagai jurang naratif yang sesuai, yang memberikan satu siri peluang untuk memperingati perjalanan televisyennya ketika bermain dengan (walaupun tidak sepenuhnya komited untuk) ide sebenarnya membawa semuanya berakhir. Dengan itu, Grimm menandatangani penggunaan terakhir.

Artikel Terkait

Next Article
« Prev Post
Previous Article
Next Post »
Penulisan markup di komentar
  • Untuk menulis huruf bold gunakan <strong></strong> atau <b></b>.
  • Untuk menulis huruf italic gunakan <em></em> atau <i></i>.
  • Untuk menulis huruf underline gunakan <u></u>.
  • Untuk menulis huruf strikethrought gunakan <strike></strike>.
  • Untuk menulis kode HTML gunakan <code></code> atau <pre></pre> atau <pre><code></code></pre>, dan silakan parse kode pada kotak parser di bawah ini.

Disqus
Tambahkan komentar Anda

No comments