Seputar Film Warrior

November 01, 2018

Seputar Film Warrior

Nonton Film Online - Pada satu saat di "Askar" kita menyaksikan Brendan Conlon, pendidik sains sekolah menengah, menyimpulkan undang-undang sains material - guna pengikutnya. "Kuasa persegi dengan kelajuan tinggi menambah kelajuan," dia berkumpul di papan. Persamaan ini mungkin bermanfaat dalam intuisi filem baru ini dari Gavin O'Connor, yang mendapat penanganan pada standard Newton dalam inti pemangkin gawang.

"Pahlawan" berlaku di dunia bercampur tangan guna bertarung dengan tangan, dan tersebut benar-benar kasar, sengit dan malar, menyiasat badan insan dalam pergerakan yang terpapar peluh dan perasaan pria dalam gangguan yang menyedihkan.

Didalam keadaan apun, ia ialah sama dengan permainan melawan tanpa ampun yang memberi Mr. Latar belakang O'Connor, fasilitas penyimpanan representasi, dan perlindungan guna menguruskan sejumlah adegan perang yang secara naluriah kuat, "Pahlawan" memiliki ayat-ayat dan seni yang luar biasa. Atau, dengan kata lain, tulis bahawa ia tidak sederhana. Kaedah eksekutif yang hebat - dan seluruh keanggunan dan kawalan yang spektakuler dan berterusan pemain - dipanggil dengan destinasi tunggal yang tidak jelas dari sisi susunan keutamaan. Filem ini perlu menerbitkan anda. Ia akan.

(Joel Edgerton) Brendan ialah seorang pengajar yang komited dan seorang pria keluarga yang berdedikasi. Pelajar memuja dia, dan begitu penting, Tess (Jennifer Morrison). Walau bagaimanapun, asas yang mendasari Brendan dan masa depannya terbelenggu dengan minat yang lebih sengit. Dia sudah menjadi cobaan dalam litar tip gabungan, dan kini, mujurlah - dan mungkin pun untuk memburu kemarahan yang tersebar di belakang mata simpatinya dan senyuman lembut - dia berusaha untuk perdagangan di lokasi letak kereta. Sebaik sahaja mereka bekerja, Brendan dan Tess merasakan halangan yang tersisa di atas air. Mereka, tanpa keraguan, tenggelam, menyampaikan kebutuhan di lokasi lokasi tinggal untuk tidak mengganggu mereka di Philadelphia yang jauh lebih urgen daripada harga diri selepas gelembung. Apatah lagi, di kalangan anak-anak mereka, ia membutuhkan pertimbangan terapeutik yang mahal.


Di samping hal tersebut ,(Tom Hardy) Tommy, Brendan menamakan adik pria itu, pulang ke lokasi tinggal yang tidak mengganggu di Pittsburgh di mana mereka membesar. Sudah lama dahulu, Tommy dan ibunya (yang namanya asalnya yang sudah dia terima) melarikan diri dari ayah pria muda yang beralkohol, Paddy, seorang mentor gusti yang bermain dengan geram, keindahan yang dipisahkan oleh Nick Nolte. Tommy, seorang Marin sebelumnya yang berkhidmat di Iraq, tidak mengganggu kompromi. Dia mencari peperangan itu, dan tanpa mengampuni ayahnya yang tenang dan menyesal, dia menarik menjadi ibu bapa pentadbiran yang kawakan ketika dia merancang guna pergi ke cincin itu.

Perhatikan Dengan Fokus Terus Akan Cerita ini

Antara satu dengan yang lain tidak ada yang mengetahui, kedua-dua Tommy dan Brendan - yang ditunjukkan oleh rakan sekerja lama (Frank Grillo) - mau untuk Sparta, $ 5 juta, pemenang pertandingan keseluruhan. Setiap filem permainan membutuhkan Permainan Besar, dan di tangan En. O'Connor, Sparta berubah menjadi musikal bertenaga: adegan pemulihan dan pembalasan yang mengejutkan, mengusik.


Di baca Juga : Seputar Tentang Film Warrior 2018

Gaya peperangan Tommy tentang kajian Mike dan Tyson yang muda dan hebat. Dia menyerang dengan kombinasi kelajuan dan kualiti yang mengubah kegelisahan lawan menjadi ketakutan semata-mata. Brendan lebih bergantung pada seni dan kemahiran khusus untuk mendukung disiplin. Encik Sukar dan tuan Edgerton - orang Inggeris dan orang Australia yang memainkan sejumlah orang Ireland-Amerika - ialah watak fizikal pada skrin yang kuat, namun jalan ke keahlian filem terletak pada keahlian mereka untuk mengucapkan keseronokan. Ini ialah orang yang sengit, tetapi kamu boleh memikirkan mereka bila kamu percaya bahawa mereka boleh dimusnahkan.

Pada etape plot penting, apa yang bakal berlaku di Sparta tidak pernah benar-benar berada dalam ketidakpastian. Walaupun ada pahlawan berbeda yang memaksa status Spartan - diklasifikasikan sebagai orang Rusia yang menakutkan yang mengkaji (tetapi dia tidak memungut fizikal) Dolph Lundgren pada "Kasar IV" - jelas darah mengasuh Tommy dan Brendan yang dahsyat bisa dipertingkatkan satu laluan, dalam kebuntuan terakhir.

O'Connor, yang merangkai senario "Pahlawan" dengan Anthony Tambakis dan Cliff Dorfman, tahu bahawa kebimbangan tersebut bukanlah ketegangan filem. Beberapa tahun kemudian, beliau menyelaraskan "Miracle," suatu pembiakan sarat semangat dari lokasi yang menonjol dalam percabangan olahraga yang sangat terkenal pada akhir sejarah, kemenangan 1980 dari koleksi hoki es Olimpik AS yang sedang di belakang musuh Soviet yang menakutkan. Ia tidak seolah-olah mengetahui hasil kisah asal meminimumkan kesan filem itu. Walaupun apa yang barangkali dijangka, perasaan kepastian dan pembuatan tidak sengaja kemenangan menyeluruh hanyalah semata-mata katarak.

Motor kepastian dalam "Pahlawan" bukan sejarah namun nasib. Rakan setia Paddy dalam kesedihannya yang tenang, kekananannya ialah rakaman kitab "Moby-Dick." Topik cerita dongeng mengenai gejala monomaniacal, durjana ganas, dan irama Shakespeare dari komposisinya menggariskan apa yang sedang berlaku di skrin dengan kiat yang melulu kadang-kadang rapi. (Tambahan pula, gambar perang yang baik, serupa dengan tentara yang layak, dapat mendapat  keuntungan dengan tangan yang luar biasa.) Brendan, Tommy dan Paddy menjaga kelaziman keluarga konvensional - iaitu dari Kain dan Abel, Yakub dan Esau, Raja Lear dan lokasi kejatuhan bencana Yunani kuno.

Seperti yang mungkin, andai ada sesuatu yang asas dan tidak dapat didatangi dalam kisah Encik O'Connor tentang bapa dan kanak-kanak, dia dalam apa jua perkara mendasarkannya pada bahan yang sulit di Amerika kontemporari. Dengan menangkap kebersihan dan empati kolosal - namun tanpa menciptakan susunan topikal utama - "Pahlawan" mengambil gander dalam buruh umum Amerika yang terhuyung-huyung dari satu atau dua pukulan perang dan penurunan. Tommy dan Brendan yang sangat gembira menjadi diri sendiri, yang memunculkan siksaan yang jelas dari kondisi mereka yang terjejas.

Mereka bertarung memandangkan kenyataan bahawa masing-masing kaedah pengurusan perdagangan telah diancam, rosak atau diambil. Pakar centric lelaki, laksana Paddy membaca, ialah tanpa hati dan sengit sampai-sampai titik tersebut tidak digalakkan dan memalukan. Cara memuliakan kehidupan dijamin oleh aktiviti ketenteraan dan pentadbiran yang ditambang dan ternoda oleh ketamakan dan penipuan dari asas - kerajaan, sekolah, bank - yang harus mengawal kejujuran.

Dalam suasana sedemikian, celana pendek yang mengecut dan menanggulangi orang yang berbeda boleh kelihatan seiras, walaupun dihormati. Tingkahlaku gladiator yang mengejek dari tangan yang diintegrasikan ke dalam tangan pertempuran barangkali kelihatan murah dan dibesar-besarkan, namun permainan, barangkali jauh lebih mendesak daripada tinju, menyampaikan desakan yang mendalam dan tulus untuk memburu pentingnya hukuman dan penyataan penyeksaan. Walaupun saudara-saudara Conlon berusaha untuk menemukan wang tunai, pertaruhan pribumi jauh lebih mendalam. Walaupun kenyataan bahawa peperangan klimaks mereka ialah yang sangat kejam, mereka pun halus. Di samping itu, perkara yang tidak boleh disebutkan mengenai "Askar" merupakan*, untuk seluruh anarki, ini ialah filem tentang cinta.

Artikel Terkait

Latest
Previous Article
Next Post »
Penulisan markup di komentar
  • Untuk menulis huruf bold gunakan <strong></strong> atau <b></b>.
  • Untuk menulis huruf italic gunakan <em></em> atau <i></i>.
  • Untuk menulis huruf underline gunakan <u></u>.
  • Untuk menulis huruf strikethrought gunakan <strike></strike>.
  • Untuk menulis kode HTML gunakan <code></code> atau <pre></pre> atau <pre><code></code></pre>, dan silakan parse kode pada kotak parser di bawah ini.

Disqus
Tambahkan komentar Anda

No comments